Nordic Walking

Jaké je to cvičení?

Nordic walking, neboli severská chůze, je ideální venkovní kardio aktivitou.
Oproti běžné chůzi vám pomohou hůlky s tlumením otřesů, zároveň zapojíte více svalů a spálíte více kalorií. Máme dvě skupinky, rozdělené podle plánované vzdálenosti. Techniku vám ukáže lektor.
Dlouhé hůlky - trasy cca 12 km, rychlejší tempo
Krátké hůlky - trasy cca 6 km, volnější tempo
Mezi skupinami lze i přecházet.
Při společných procházkách poznáváte okolí Příbrami a užijete si společnosti ostatních, stejně naladěných lidí. Velmi často bývají výšlapy zakončeny “pitným režimem”, tedy posezením v hospůdce 🙂

Pro koho

Pro všechny, kdo mají rádi chůzi, pohyb venku, společnost. Snažíme se vyhýbat silnicím, proto vás občas potká horší terén nebo bahno. Díky výběru ze dvou úrovní obtížnosti si přijdou na své chodci různé zdatnosti.

IMG_4395

Co potřebujete

Hůlky na nordic walking (viz příloha o výběru hůlek).
Sportovní oblečení, doporučujeme více vrstev, prodyšné materiály.
Boty nízké, lehké, pružné, typ jako na běhání. Nedoporučujeme kotníkové boty, pohorky, městské boty atd.
Nenoste tašku přes rameno, nebo objemný batoh, ideální je ledvinka nebo malý lehký batůžek.
Lehkou svačinku, a malou lahev s neperlivou vodou.

Kdy

Na hůlky chodíme v pondělí.
Sraz je obvykle v 9,30 hod a počítejte přibližně se třemi hodinami.
Pokud se k nám chcete přidat přihlašte se zde.

Kde

Místo srazu se mění. Po přihlášení budete dostávat buď sms zprávy nebo emaily, podle toho, s jakou skupinou se rozhodnete chodit.

 

Cena

Pochody jsou zdarma.

 

Lektor

Láďa Zeithaml
Jitka Karasová

příloha o výběru hůlek a základní technice